Sunday 23 May 2010

Hati-hati.

Tak ada masa nak cakap banyak.

Kalau dengan lembu mungkin aku bolehlah nak tolak ansur kalau dia tak faham apa aku cakap. Dengan manusia, sendiri boleh fikir. Hati-hati lah bila bercakap ya sekarang. Semuanya nanti jadi isu. 90% kebarangkalian mengatakan ya.

I'm no longer interested in writing. Aku dah tak ada skill bercakap dengan jujur, dan segala pergerakan suka-hati-aku dah tak lagi boleh dilakukan. Aku benci environment korupsi, duri dalam daging, dan hipokrit tak nak kalah. Aku sangat benci. Tak boleh nak describe dah macam mana rasa bencinya. Patutlah industri corrupted. Sebab rata-rata penuh dengan anjing barua.

Up kan diri sendiri dengan down kan orang lain sangatlah ketinggalan zaman.

5 comments:

  1. aku setuju ngan tulisan ko..ms aku mula2 masuk keja, terkejut ngan cr ni..bl aku wat len dr yg len , aku dipulau dibenci...mang siyal kn??tp cr aku lebey selamat dr dorg yg dikejar sprm..org yg upkan diri sendiri n jatuhkan org len tu mang tada integriti, bodoh, ckp pndi n mkn rasuah..

    ReplyDelete
  2. susah nak puaskan org.

    ckp belakang, bodoh sombong,ntahlah

    ReplyDelete
  3. macam diego delgado dgn george jung.

    ReplyDelete