Wednesday 28 July 2010

Surat untuk Princess.




I miss you more. I tahu I famous. I tak kekwat k. I'm just being me. Low profile, not low class. Well, you knew that kan? (Aku tahu mesti ada punya nak sangkak aku low class) Nevermind, yang penting kita tahu awak rindu kita sangat. Chill lah k, nanti kita jumpa. Janganlah bersedih sampai mandi tak sabun, makan sepinggan je. Rumah jiran kan ada. (Sumpah kita tak sentap awak)

Kita sibuk kerja, awak. Biasalah janda sophisticated kan? Tak gitu adik-adik. Kita ada banyak cerita meletupz panaz zasss ni nak story the morry. Tapi awak jauhlah. Nanti kalau kita minta kawan baik kita hantarkan dia kekwat pulak tag duit minyak kat aku lebih-lebih. Well, cerita banyak gila okay. Sumpah aku rasa kalau nak memondan satu hari pun tak habis. Serious, weh. Alah, biasalah, walaupun kita low class, pasal perasaan hasad dengki mendengki ni harus ada. Very the lame kan?

Ada ke patut dia rikiline mak, masa mak tengah kerja? Usha panas atas bawah, atas bawah. Dah sah sah lah aku tak vogue kan? Dah sah-sahlah macam merak dengan babi?! Sentap bijik aku Jah! Aku pun merintihlah kat Mak aku melalui telefon bimbit yang ado.


"Kalau dia tegur, kau cakap kenapa kau yang lawa tergugat ke dengan aku yang tak lawa ni?"

"Mak nak cakap Awin tak lawa ke?"

"Eh, takdelah macamtu. Ehehe"


Lagi sekali bijik aku sentap. Tapi kita rasa better kita cerita depan-depan penuh ekspresi kaki dan tangan. Anyway, Mak kita cakap, dia tak kisah kalau kita nak kahwin dengan awak kalau dah tak ada orang nak kita. (Ya, dah kenapa dia asyik menyuarakan idea yang tak bernas tu. Choi!) Even hantaran awak berunsurkan Prada, Jimmy Choo dan seangkatan dengannya Mak kita kata takpa, dia boleh gantikan dengan Jukebox. Dia asyik cakap kulit awak bersih, cantik. Kita tak fahamlah. Kita rasa power mata dia dah naik. Tapi bukan tu yang kita risau. Kita risau macam mana masa depan anak kita nanti. Kita tak nak anak kita macam Paul The Octopus.

Sekarang kita dah malas dah nak fikir pasal orang. Orang yang sama pulak tu? Lagilah taknak. Siapa yang tak puas hati dengan kita tiba-tiba dia sentap tanpa semena-mena itu lantak dioranglah. Siapa nak gaduh dengan kita gaduhlah. Kita dah tak kisah dah lepasni pisang ke, rambutan ke, durian ke nak sangkak kita sangkaklah. (Murni tak hati kita?)

Lagi satu kan, pasal World Stage kita tak tahulah nak pergi ke tak. Ingat nak jumpa awak masatu. Alang-alang nak berpesta sebelum puasa semua kena duduk rumah tutup aurat. Katy Perry macam tak nak je jumpa kita. Dia takutlah tu kita caras Russell Brand. Hari tu pun kita semangat nak pergi sebab awak nak tengok Wonder Girls. Nanti kita tanya Farah. Kalau dia pergi, kita pergi. Kita tak dapat nak bagi apa-apa pun since dah lama tak jumpa. Cuma.. kat sini kita lampirkan gambar kawan baru kita. Harap awak tak cemburu.






Regards xoxo,

Your Prince Charming.




3 comments:

  1. hahaha aduh gambar tu mmg tak leh tahan. Awek La Queen mane ni? haha

    ReplyDelete
  2. Tak sempat masuk La Queen. Seksi habis. Berjoget sampai terkeluar prune dia.

    ReplyDelete