Saturday, 4 September 2010

Dengan bangganya.

Aku akan tamatkan kisah fantasi Orbit Cinta Benjamin.

Dan kali ni aku buang ego aku jauh-jauh. Tanpa rasa malu. I know someone is currently watching me here sebab may be dia confident gila aku akan rajin untuk tulis pasal dia. But well sayang, I guess, not this time okay baby.

Dah lebih sebulan ke dua bulan. Tak ingat. Sepatutnya, saat ni aku masih lagi meratapi. Menangisi, mengenangkan benda yang sama. Sebab selalunya sepanjang on and off macamtulah. Habis semua puisi, habis lagu cinta paling sedih. Mengenangkan 5 years wasted. Tapi syukurnya, aku masih kuat. Masih tak mati. Masih waras.

Masa mengubah. Kita diubah. Semua berubah.

Aku tak mahu lagi cakap tentang ni. Dan tak ada lagi yang perlu diingatkan. Sikit pun aku tak kesalkan. Sebab bila aku rindu, kenangan tu semua automatically mati. Memang aku rasa rugi sebab apa yang aku dah bazirkan selama ratusan hari tu. Tapi yang pasti aku tak akan patah balik lagi untuk beri peluang yang sekian juta kalinya. Aku tak akan patah balik untuk kutip kau dan sedarkan yang kau buat salah. Aku tak akan patah balik untuk abdikan diri untuk lelaki yang tak boleh membimbing. Aku janji.

Cinta tu memang. Buta. Pekak. Bisu. Bodoh.





7 comments:

  1. wlaupon bru first time bce n follow blog nie..tpe rsenye seronk...anda kuat!!!
    farhanzulhusmi.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. tolong ajar macam mana nak kuat macam awak :|

    ReplyDelete
  3. awak sangat kuat :( saya nak link kan post ni dalam blog saya ! :')

    ReplyDelete