Monday 21 October 2013

Tentang

Just a quick update about Tentang.

Received quite numbers of orders recently (maybe the perks from the FCM Awards votes, Alhamdulillah) when I was actually decided not to take orders anymore. Cuma betul-betul ada baki 20 yang akhir haritu sebab ada orang pesan tapi kisahnya diam saja. Tiga selamat dijual, 17 telah dipos tadi. Just so you know, sejak kali pertama aku jual, dari 600 keping, sekeping pun tak ada untuk simpanan sendiri.

Zine ini aku cetak sendiri. Ada orang gigih pergi cari dekat kedai-kedai buku. Dan siapa mengaku dia jual on behalf of aku, mungkin dia gila. Melainkan Lejen Press SS15, yang pernah jualkan satu ketika dahulu. (I love my Myanmar boi, Soe) Selain itu, tak ada di mana mana lagi. Ok?

Nak dijadikan cerita, awak-awak yang baik hati semua bank in pada masa yang sama jadi saya tak sempat nak cop siapa first come first serve. Minta jasa budi baik tunggu printing lagi sekali, buat kali terakhirnya. Tak lama, within 3 hari sahaja. Jadi di sini aku update yang mana lepas ya.




Maaf dan terima kasih.

11 comments:

  1. Alhamdulillah..ada untuk sya..:)

    ReplyDelete
  2. Lar ko amik lagi ke ordernya.. Cis kenapa aku tak tau. Sumpah nak 1. huhu..

    ReplyDelete
  3. Nama saya xde..takpe saya penyabar..cuma saya x dapat reply email dari awin lepas hantar details. Hope diterima email tu..

    ReplyDelete
  4. Semua email received. Cuma tak boleh nak reply satu satu. Nanti kita update lagi ya.

    ReplyDelete
  5. SALAM how to order.kite nak..hehe.ade lg x

    ReplyDelete
  6. suke ade name kite kat blog awin weeeeeee =P

    ReplyDelete